Helpdesk

Het maakt niet uit of je beginner bent of al enigszins gevorderd: ik vind het fantastisch dat ik je mag begeleiden in het beginnen aan - of voortzetten van - je brei-avontuur!

De Online Leeromgeving werkt heel eenvoudig. Je kunt hieronder een keuze maken voor een van de lessen die beschikbaar zijn, of voor de Online Brei Campus. Let op, je moet je natuurlijk wel aangemeld hebben via www.mirjammolenbeek.nl.

Als je nog niet bent ingelogd, kan het zijn dat je een foutmelding krijgt. Log daarom, voordat je verder gaat, eerst in.

Veelgestelde vragen

Als je 100% zeker weet dat je je hebt aangemeld, maar kun je toch niet naar de pagina? Dan is er een grote kans dat je niet ingelogd bent. Als je bovenin de website een zwarte balk ziet, dan weet je zeker dat je in bent gelogd. Ben je nog niet ingelogd? Dan kun je hier inloggen. 

Het is belang dat je je hebt aangemeld voor de cursus waar je toegang toe probeert te krijgen. De breilessen voor beginners zijn bijvoorbeeld alleen toegankelijk voor de mensen die zich daar ook voor hebben aangemeld. Heb je je niet aangemeld voor de Breilessen voor Beginners of Gevorderden? Dan heb je geen toegang tot deze lessen, maar kun je wel toegang hebben tot de campus. Of andersom natuurlijk.

Je kunt natuurlijk ook toegang hebben tot alles, je hebt je dan aangemeld voor de Breilessen voor Beginners, voor Gevorderden én de campus. Dan zou je geen foutmeldingen meer moeten krijgen.

Heb je je aangemeld voor de Breilessen voor Beginners of Gevorderden en krijg je daar een foutmelding als je naar een nieuwe week probeert te gaan? Weet dan dat de lessen iedere week beschikbaar komen. Op de pagina Algemene Informatie kun je zien wanneer de lessen precies beschikbaar zijn.

Hoewel we het jammer vinden dat je gaat, kan je het lidmaatschap op de campus opzeggen. Stuur even een e-mail naar support@mirjammolenbeek.nl en je ontvangt een bevestiging zodra je opzegging is verwerkt. Er worden geen teruggaves gedaan over reeds betaalde periodes.

Maandabonnement (niet meer uitgegeven vanaf maart 2023):
Ben je lid van de campus en betaal je per maand? Dan is het belangrijk dat je uiterlijk 1 week voorafgaand aan de start van een nieuwe maand opzegt. Heb jij je bijvoorbeeld op 7 mei aangemeld? Dan start de nieuwe maand voor jou op 7 juni. Zeg daarom uiterlijk 1 juni op. Let op: een maandabonnement is niet hetzelfde als een (half)jaarabonnement waarbij je per maand betaalt!

3 maanden, halfjaar of jaarabonnement:
Heb jje een 3 maanden-, halfjaar- of jaarabonnement? Dan is het goed om te weten dat je altijd een maand voordat je nieuwe betaalperiode ingaat, een e-mail ontvangt over dat binnenkort verlenging van je abonnement plaats vindt en het abonnementsgeld wordt geïnd. Wil je opzeggen? Je hebt na het ontvangen van de herinneringsmail 2 weken de tijd om op te zeggen. Dat is dus uiterlijk 2 weken voordat je abonnement eigenlijk af zou lopen. Je kan er op dit moment ook voor kiezen om je abonnementsvorm te wijzigen. Zowel opzeggen als wijzigen van je abonnement kan door een mail te sturen aan support@mirjammolenbeek.nl. Doe je niks? Dan blijft alles gewoon zoals het is.

Let op: volg bovenstaande stappen bij opzegging. Soms kiezen mensen ervoor om het afgeschreven abonnementsgeld te storneren. Je hebt gekozen voor machtiging, en dus gaat storneren zonder opzegging in tegen de algemene voorwaarden waarvoor je hebt getekend (en moet er een incassobureau worden ingezet, waarbij de kosten aan de consument worden doorberekend). Bovendien kost jouw stornering MirjamMolenbeek 15 Euro... En dat terwijl we je met alle liefde gewoon helpen bij je opzegging (en mail even als je per ongeluk te laat hebt opgezegd, ook dan zijn we eerder bereid een passende oplossing te zoeken).