Helpdesk

Het maakt niet uit of je beginner bent of al enigszins gevorderd: ik vind het fantastisch dat ik je mag begeleiden in het beginnen aan - of voortzetten van - je brei-avontuur!

De Online Leeromgeving werkt heel eenvoudig. Je kunt hieronder een keuze maken voor een van de lessen die beschikbaar zijn, of voor de Online Brei Campus. Let op, je moet je natuurlijk wel aangemeld hebben via www.mirjammolenbeek.nl.

Als je nog niet bent ingelogd, kan het zijn dat je een foutmelding krijgt. Log daarom, voordat je verder gaat, eerst in.

Veelgestelde vragen

Als je 100% zeker weet dat je je hebt aangemeld, maar kun je toch niet naar de pagina? Dan is er een grote kans dat je niet ingelogd bent. Als je bovenin de website een zwarte balk ziet, dan weet je zeker dat je in bent gelogd. Ben je nog niet ingelogd? Dan kun je hier inloggen. 

Het is belang dat je je hebt aangemeld voor de cursus waar je toegang toe probeert te krijgen. De breilessen voor beginners zijn bijvoorbeeld alleen toegankelijk voor de mensen die zich daar ook voor hebben aangemeld. Heb je je niet aangemeld voor de Breilessen voor Beginners of Gevorderden? Dan heb je geen toegang tot deze lessen, maar kun je wel toegang hebben tot de campus. Of andersom natuurlijk.

Je kunt natuurlijk ook toegang hebben tot alles, je hebt je dan aangemeld voor de Breilessen voor Beginners, voor Gevorderden én de campus. Dan zou je geen foutmeldingen meer moeten krijgen.

Heb je je aangemeld voor de Breilessen voor Beginners of Gevorderden en krijg je daar een foutmelding als je naar een nieuwe week probeert te gaan? Weet dan dat de lessen iedere week beschikbaar komen. Op de pagina Algemene Informatie kun je zien wanneer de lessen precies beschikbaar zijn.

Wil je je abonnement op de Online Brei Campus opzeggen? Stuur dan een mail naar support@mirjammolenbeek.nl. Hieronder volgt alle info over het opzeggen van je abonnement. Deze info komt uit de Algemene Voorwaarden, waarmee je akkoord bent gegaan bij het afsluiten van je abonnement. Lees de info goed door. Bij vragen kun je uiteraard altijd even contact opnemen.

Opzeggen lidmaatschap Online Brei Campus

Lid worden van de Online Brei Campus gaat via automatische machtiging. Je abonnement wordt verlengd zo lang je niet opzegt. Opzeggen, of je abonnementsvorm wijzigen, kan tot 2 weken voor de verlengdatum (= 3, 6 of 12 maanden na aanschaf van je abonnement, afhankelijk van de abonnementsvorm die je hebt gekozen). Je dient je abonnement op te zeggen (of te wijzigen) via support@mirjammolenbeek.nl. Je behoudt toegang tot de Campus tot de afloopdatum. Zeg je niet tijdig op, dan zal het bedrag voor verlenging automatisch worden afgeschreven; dit kan niet worden teruggedraaid.

Heb je gekozen voor een (half)jaarabonnement met betaling per maand en is het (half)jaar voorbij? Dan kun je het abonnement door laten lopen en vanaf dat moment kun je maandelijks opzeggen (je dient dan uiterlijk 1 week voor het ingaan van de nieuwe maand een opzegging te mailen).

Als extra service ontvang je altijd 4 weken voor de verlengdatum van je Campus abonnement  een herinnering, zodat je nog ruim de tijd hebt om op te zeggen, mocht je dat willen. Ook kan je er op dit moment voor kiezen om je abonnementsvorm te wijzigen door een mail te sturen naar support@mirjammolenbeek.nl Let op: het blijft je eigen verantwoordelijkheid om tijdig op te zeggen. Wanneer je de herinneringsmail niet hebt ontvangen of over het hoofd hebt gezien, en je abonnement daardoor te laat hebt opgezegd, is dat geen geldige reden om een verlenging terug te draaien en/of je geld terug te vorderen.

Een uitzondering hierop vormt het Cadeau Abonnement. Deze stopt automatisch en hoef je niet op te zeggen. Degene die het abonnement als cadeau heeft ontvangen, zal wel de mogelijkheid aangeboden worden (tegen de tijd dat het abonnement af loopt) het cadeau abonnement in een standaard abonnement om te zetten.

Een cadeau abonnement kan na aanschaf ingaan op een datum naar keuze. Deze datum dient wel binnen een maand na aankoop in te gaan. Schaf je bv op 1 mei een cadeau abonnement aan, dan dien je deze vòòr 1 juni in te laten gaan.

Maandabonnement (niet meer uitgegeven vanaf 31 maart 2023):
Ben je lid van de campus en betaal je per maand? Dan is het belangrijk dat je uiterlijk 1 week voorafgaand aan de start van een nieuwe maand opzegt. Heb jij je bijvoorbeeld op 7 mei aangemeld? Dan start de nieuwe maand voor jou op 7 juni. Zeg daarom uiterlijk 1 juni op. Bij een maandabonnement ontvang je geen herinneringsmail dat de verlenging eraan komt.

De Online Breilessen voor Beginners vormen een apart onderdeel binnen de Online Leeromgeving. Je behoudt, na betaling, voor altijd toegang en hoeft hierin dus niks op te zeggen.

Storneringen/ In gebreke blijven bij betaling

Indien de consument niet tijdig aan zijn/haar betalingsverplichting(en) voldoet (of deze zelf storneert/terugboekt), is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen.

Is een automatische incasso volgens de consument onterecht afgeschreven, of is er een betaalprobleem, neem dan contact op met support@mirjammolenbeek.nl om een passende oplossing te zoeken (en hogere kosten te voorkomen).

In deze video neem ik je vanaf 05:41 mee door de verschillende onderdelen van de Campus. Handig om je te helpen je weg hier te vinden en te weten wat je allemaal uit de Campus kan halen. In deze video neem ik je ook mee door het Breicafé (en ook in deze video vind je uitleg over het Breicafé).